Анекдот дня

Організація роботи ГПД

Увага! Гриби

Конспект виховного заняття. Мета: вивчити основні правила приготування їжі, формувати навички запобігння інфекційним та книшковим інфекціям, виховувати культуру гігієни, вчитися застосовувати отримані знання на практиці, турбуючись про своє здоров’я.

Скачати статтю можна в розділі   Каталог статей сайту

Останнє оновлення (Неділя, 10 жовтня 2010, 23:54)

 

Самопідготовка

Самопідготовка органічно поєднана з уроками, на яких вирішуються загальноосвітні, розвиваючі (корекційні), виховні завдання.
Самопідготовка має виховну функцію. Необхідні спеціальні ситуації в діяльності школярів, які б створювались вихователем по вихованню в них волі, терпіння, акуратності, вміння самостійно займатися розумовою працею й контролювати себе.
Сучасним вихователем повинні створюватися сприятливі умови для занять, всіляко розвивати й удосконалювати вміння і навички самостійно працювати, поєднувати самостійну працю раціонального використання часу, відведеного на виконання домашніх завдань, привчати дітей до певного порядку виконання домашніх завдань залежно від предмета і змісту навчального матеріалу, організовувати різні види і форми занять, диференційовано контролювати роботу учнів, прищеплювати  учням уміння і навички самостійно перевіряти виконані завдання, сприяти розвитку творчої ініціативи й кмітливості у вихованців.
Самопідготовка в групі продовженого дня передбачає дотримання вихователем ряду вимог.

Скачати статтю можна в розділі   Каталог статей сайту

Останнє оновлення (Понеділок, 11 жовтня 2010, 00:19)

 

Психолого-педагогічні основи самопідготовки

Самопідготовка – особлива організаційна форма роботи школярів у групі продовженого дня. Вона є педагогічно скерованою пізнавальною діяльністю учнів та органічно поєднана з уроками. Основна функція самопідготовки – виховна. Терпіння, акуратність, самостійність – ці та інші якості учнів виховує самопідготовка.
Першим етапом самопідготовки є організаційний момент. Основна частина – самостійна робота дітей. Вихователь повинен забезпечити умови для належного виконання домашніх завдань, створити сприятливу атмосферу в дитячому колективі, яка б стимулювала прагнення кожного учня до самостійної роботи.
Вагомим фактором, що визначає результативність самопідготовки, є об’єм та зміст домашнього завдання. Воно повинно  складати 1/3 частину класної роботи. Тому виконання домашнього завдання складає не більше 15 хвилин. Важливою умовою успішної організації самопідготовки є співпраця вихователя та вчителя.

Скачати статтю можна в розділі   Каталог статей сайту

Останнє оновлення (Понеділок, 11 жовтня 2010, 00:20)

 

Осіння прогулянка

Хід прогулянки.
Діти виходять на ґанок.
- В гості прийшов Незнайка, приніс повітряну кульку. А всередині неї знаходиться записка з завданням для дітей. Як дістати записку із кульки? (Проколоти булавкою, розрізати, випустити повітря і дістати записку)
Завдання
1) Назвати дерева в осінньому вбранні на картині (береза, клен, сосна, дуб)
2) Діти повинні показати і назвати дерева, що ростуть на території школи, за допомогою загадок про них (береза, клен, сосна, дуб, слива, сосна, акація, горобина…)
Вихователь: ми з вами ще не вийшли на площадку, а вже легкий вітерець доніс до нас запах осіннього листя. Ось воно зовсім близько, лежить у нас під ногами і тихо шелестить.

Скачати статтю можна в розділі   Каталог статей сайту

Останнє оновлення (Понеділок, 11 жовтня 2010, 00:18)

 
Більше статтей...

Навігація сайту

Головна Організація роботи ГПД
http://vihovatel.com.ua/plugins/library/